تغییر شهریه مراکز نگهداری تحت نظارت بهزیستی بر اساس درجه بندی مراکز  / ممنوعیت ملاقاتهای حضوری

دکتر سید محمدصادق کشفی نژاد، مدیرکل بهزیستی فارس از تغییر شهریه مراکز نگهداری بر اساس درجه بندی مراکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان فارس:
 کشفی نژاد گفت: با انجام واکسیناسیون در مراکز توانبخشی شبانه روزی و مراکز نگهداری سالمندان آمار ابتلا به کرونا به طور محسوسی کاهش یافته و در حال حاضر ۳هزار و ۱۹۸ نفر از توانخواهان و پرسنل مقیم مراکز شبانه روزی ذهنی، روانی و جسمی واکسینه شده اند.
او در ادامه عنوان کرد :تعداد ۹ مرکز نگهداری سالمندان تحت نظارت بهزیستی داریم که ۵۴۷ نفر سالمند و ۲۲۹ نفر پرسنل مراکز نگهداری سالمندان نیز واکسینه شده‌اند، انتظار داریم با توجه به ورود واکسن های ایرانی به چرخه واکسیناسیون، جامعه هدف سازمان بهزیستی در اولویت تزریق قرار گیرد و مطابق اطلاعات آماری که در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار داده ایم، پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص صورت گیرد.
او در ادامه افزود: مدیریت و مهار پایدار بیماری در مراکز مراقبتی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که ارتباط مستقیمی با واکسیناسیون افراد جدیدی که در مراکز پذیرش و وارد می‌شوند دارد، در حال حاضر به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی ملاقات حضوری در مراکز نگهداری نداریم و فقط به صورت مجازی و تلفنی دیدار صورت می گیرد.
مدیرکل بهزیستی فارس اظهار داشت :مراکز هرساله ارزشیابی می‌شوند و باتوجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند نمره دهی و درجه بندی می شوند و به تبع آن شهریه مرکز افزایش یا کاهش خواهد داشت.

کد خبر 41362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد