پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان سمنان به حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی

حضور خادمی دلسوز با کوله باری از تجربه حاکی از تعهد، توانمندی و حسن سوابق خدمتی حضرتعالی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش در ارائه خدمات گسترده به هم استانی های فرهیخته و فهیم را فراهم خواهد کرد.

 به گزارش  روابط عمومی بهزیستی  استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان طی پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی را به سمت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان سمنان تبریک گفت.

متن پیام بشرح ذیل است:

                                                                                             بسمه تعالی                                                                                                                                                                                    

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای مرتضی مطیعی

 سلام علیکم

با درود  و صلوات بر حضرت محمد (ص) و آل محمد، حضور خادمی دلسوز با کوله باری از تجربه  حاکی از تعهد، توانمندی و حسن سوابق خدمتی حضرتعالی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش در ارائه خدمات گسترده به هم استانی های فرهیخته و فهیم را فراهم خواهد کرد.

اینجانب انتصاب شایسته جنابعالی را بعنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان سمنان  صمیمانه تبریک و تهنیت  می گویم و  آمادگی خود را برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم و کمک و همیاری جهت اعتلا و ارتقای خدمت رسانی به معلولین، محرومین  و جمعیت هدف بهزیستی استان  و پشتیبانی   از محرومیت  زدایی  و بهبود خدمت  به عموم مردم استان سمنان اعلام می نمایم.

عزت، سلامتی و توفیق روزافزون حضرتعالی در جهت پیشرفت و شکوفایی و حل مشکلات استان را ظل توجهات  حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.   

علیرضا ایزدپور

مدیر کل بهزیستی استان سمنان                                                                                               

کد خبر 41352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد