پیام  تکریم مدیر کل بهزیستی استان سمنان به آیت الله شاهچراغی

بدون تردید توفیق خدمت در جهت اعتلای کشور افتخاری است ستودنی و ارزشمند علی الخصوص خدمت به قشر محروم که از موجبات سعادت بشری است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپورمدیر کل بهزیستی استان سمنان  پیام تکریم به جهت تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای حضرت آیت الله شاهچراغی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است.

بسمه تعالی

حضرت آیت الله سید محمد شاهچراغی

با سلام و احترام

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)؛ خداوند قادر منّان را شاکریم که توفیق خدمت در راستای تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی عطا فرمود. خدمت بی منت به مردم که موهبتی  است ارزشمند، به بندگان خاص حضرتش ارزانی شده است.

بدون تردید توفیق خدمت در جهت اعتلای کشور افتخاری است ستودنی و ارزشمند علی الخصوص خدمت به قشر محروم که از موجبات سعادت بشری است.

درود خداوند برتلاش و همت والای شما که با حضور در ۴۲ سال سنگر خدمت رسانی ارزشمند و ۲۰ سال در سنگر نمایندگی ولی فقیه از هیچ کوششی دریغ نورزیدید و با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران سپردید.

بدین وسیله اینجانب، ضمن خشنودی وخرسندی از همراهی و مساعی ارزشمند جنابعالی در اعتلا ء و پیشرفت خطه استان سمنان به مصداق حدیث شریف  ً من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق "از تلاشهای خستگی ناپذیر، زحمات، خدمات ارزشمند  و همکاریهای صادقانه  حضرتعالی قدردانی و تشکرمی نمایم.

                                                            علیرضا ایزدپور

                                                   مدیر کل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 41348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد