شهریار| برگزاری وبینار آموزشی با موضوع ازدواج

به همت اداره بهزیستی و فرمانداری شهریار، وبینارآموزشی باموضوع؛ ازدواج وتحکیم خانواده با تقویت و ترویج سبک زندگی اسلامی توسط منصور قره باغی مدرس و روانشناس اداره بهزیستی شهریار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهریار در حاشیه این وبینار آموزشی اظهار داشت: اولین شـرط داشـتن جـامعه‌ای سـالم و پـویا، سـلامت وپـایداری خانـواده اسـت.  

 داود فهیم راد در ادامه ضمن تبریک گرامیداشت روز خانواده افزود: اهداف خانواده و اقتضای تأسیس آن ایجاب می‌کند که پایه‌گذاران آن یعنی زن و شوهر، در تحکیم و پایداری این بنا، نهایت سعی خود را بکنند و با همان انگیزه که بر تشکیل آن اقدام کردند، بر دوام آن اصرار ورزند تا وحدت و پویایی این نهاد مقدّس تا پایان حفظ شود.

این مسئول گفت: عوامل بسیاری در تحکیم بنیان خانواده و سرزندگی آن مؤثّرنداز جمله حُسن معاشرت در خانواده، نظم و انظباط، وجود روحیه مشورت در خانواده، صبر و پایداری در زندگی، روحیه گذشت، پرهیز از سوء ظن، رازداری و وفاداری، حلم و بردباری، دوری از افراط و تفریط، تواضع، دوری از سختگیری و اسراف و نیز احسان به پدر و مادر که همگی از عوامل تحکیم خانواده اند.

کد خبر 41346

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد