تعامل و همراهی اصحاب رسانه با اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری قابل تقدیر است

اطلاع رسانی مطلوب فعالیتهای بهزیستی در گرو همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران و اصحاب رسانه بوده و انعکاس اقدامات و محدودیت ها، راهکاری سازنده برای ارتقاء و توسعه خدمات بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری دکتر نرگس عسگری، مدیرکل  بهزیستی استان با صدور پیام تبریک به مناسب روز خبرنگار، از تعامل و همراهی اصحاب رسانه با اداره کل بهزیستی استان تقدیر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است :

جهان امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی و شفافیت است و در دنیای ارتباطات همه ابزارها و دانش بشری برای رسیدن بیشتر به این دو عنصر مهم به کار گرفته می شود و اهمیت این مقوله در جهت گسترش دانایی و آگاهی هرچه بیشتر افراد جامعه بر کسی پوشیده نیست.

بی شک نقش و تاثیر قلم و تلاش دلسوزانه ی خبرنگاران برای آگاهی بخشی موجبات تعالی را فراهم  خواهد کرد چرا که خبرنگاران و رسانه های خبری ابزار ارتباط مردم با مسئولین هستند و تعامل با رسانه ها می تواند زمینه رفع بسیاری از مشکلات را فراهم نماید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و همه شهیدان این عرصه، این روز را به تمامی خبرنگاران متعهد و سختکوش که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام برمی‌دارند تبریک عرض نموده؛ از مساعی گرانقدر وتلاشهای ارزنده در عرصه اطلاع رسانی فعالیتهای بهزیستی قدردانی می نمایم.

 
دکتر نرگس عسگری

مدیرکل بهزیستی استان

کد خبر 41334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد