پیام مدیر کل بهزیستی استان قم به مناسبت روز خبرنگار

مدیر کل بهزیستی استان قم با صدور پیامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، این روز را به خبرنگاران و فعالان این عرصه تبریک گفت.

مدیر کل بهزیستی استان قم با صدور پیامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، این روز را به خبرنگاران و فعالان این عرصه تبریک گفت.

متن پیام مدیر کل بهزیستی استان قم به این شرح است:

خبرنگاران، فرهیختگان عرصه دانستن ،  دانایی و اطلاع رسانی و بصرت افزایی  هستند ، فعالان عرصه خبر و رسانه در تمامی مراحل توسعه کشور، با حساسیت و مسوولیت پذیری، همگام با مسوولین و همراه با مردم بوده اند. دقت نظر،‌ توجه به مطالبات مردم، کشف حقایق و رسیدگی به مشکلات جامعه ، ایجاد امید و نشاط و  مطالبه گری واقع بینانه از مهم­ترین ویژگی ها و رسالت­ های خبرنگاری است که خبرنگاران ما آراسته به این صفات هستند و ما این جوانان مجاهد را شرکای فرهنگی و اجتماعی بهزیستی می دانیم که  در شناسایی کاستی ها ، کمبودها و مشکلات اجتماعی و همچنین در انعکاس خدمات در کنار بهزیستی هستند.

اینجانب فرصت را غنیمت دانسته و با  گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و همه شهیدان عرصه دانایی هفدهم مرداد روز خبرنگار را تبریک عرض نموده و به مصداق حدیث شریف «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏»، ضمن قدردانی از تلاش‌های فعالان متعهد رسانه‌ای استان اعم از مجموعه خبر صدا و سیما  استانی ،خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی و مطبوعات  و نشریات وزین استان قم خصوصا خبرنگاران پرتلاش حوزه های اجتماعی و بهزیستی توفیق همگان را از درگاه خداوند بصیر و سمیع خواهان و خواستارم.

دکتر مهدی پهلوانی

مدیر کل بهزیستی استان قم

کد خبر 41326

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد