تجلیل دکتر شجیعی از مدال‌آور و قهرمان چهاردهمین جشنواره فرزندان مهر در استان کرمان

معاون توسعه مدیریت و منابع بهزیستی کشور ضمن حضور در آیین تجلیل از فرزندان مدال‌آور و قهرمان استان کرمان در چهاردهمین جشنواره فرزندان مهر در نهمین جلسه شورای معاونین بهزیستی استان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از کرمان، «احمد شجیعی» معاون توسعه مدیریت و منابع بهزیستی کشور در آئین تجلیل از فرزندان مدال‌آور و قهرمان  چهاردهمین جشنواره فرزندان مهر در استان با تقدیر از نگاه مثبت بهزیستی استان کرمان در دو بخش توجه و حمایت مدیران و تلاش کارشناسان و مربیان در زمینه تمرینات ورزشی فرزندان، گفت: نگاه سازمان بهزیستی کشور به ورزش نگاه جدی است؛ چراکه ورزش باعث تقویت روحی_روانی و تمرین ورود به زندگی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع بهزیستی کشور با تبریک به فرزندان دختر و پسر بهزیستی استان کرمان که سال‌های پیاپی موفق به کسب مقام در مسابقات ورزشی جشنواره شده‌اند، گفت: امیدوارم شاهد حضور شما در جایگاه‌های اجتماعی بهتر و جشن فارغ التحصیلی از دانشگاه‌ها باشیم.

وی حمایت‌های همه‌جانبه در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه ورزش فرزندان، افراد دارای معلولیت و کارکنان را از مهمترین اهداف سازمان توصیف کرد و اظهار کرد: 14 سال از عمر جشنواره فرهنگی_ورزشی فرزندان مهر را پشت سر گذاشته‌ایم و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این جشنواره را ادامه می‌دهیم.

شجیعی، آموزش ورزش‌های تخصصی و همگانی را به عنوان دو برنامه مهم برای فرزندان معرفی کرد و افزود: نه تنها هر فرزند باید از آموزش در یک رشته تخصصی ورزشی برخوردار شود بلکه آموزش‌های همگانی از جمله شنا را برنامه‌ریزی و اجباری می‌کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع بهزیستی کشور با بیان اینکه گرچه امسال به لحاظ اعتباری سال بسیار سختی را پیش رو داریم، گفت: بهزیستی استان کرمان فارغ از محدویت‌های اعتباری در فضای ورزشی کشور وضعیت مطلوبی داشته است.

همچنین وی در جلسه شورای معاونین ساختار اجتماعی را ساختاری سیال توصیف کرد و گفت: آنچه که ما امروز در بهزیستی به عنوان مساله اجتماعی مشاهده و درک می‌کنیم شاید در ۱۰ سال آینده مسئله سایر برنامه‌ریزان و مدیران باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع بهزیستی کشور با بیان اینکه استان کرمان ممکن است استان محروم و کمتر برخورداری باشد، گفت: کرمان سخت‌کوش و در سطح کشور بسیار مطرح است و دلیل این ادعا افتخاراتی است که در زمینه‌های مختلف به ویژه در میادین ورزشی فرزندان و افراد دارای معلولیت کسب کرده‌اند.

یادآوری می‌شود، در این جلسه اعضاء شورای معاونین به بیان چالش و طرح نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

کد خبر 4132

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد