جزیره لاوان میزبان سرپرست بهزیستی هرمزگان

سرپرست بهزیستی هرمزگان در سفر به جزیره لاوان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام با مدیر عامل شرکت نفت فلات قاره لاوان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ سرپرست بهزیستی هرمزگان در سفر به جزیره لاوان ضمن حضور بر مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با امام شهدا ، با مدیر عامل شرکت نفت فلات قاره لاوان دیدار کرد.

دکتر حسن نژاد در نشست با مدیر عامل شرکت نفت فلات قاره لاوان به فعالیت های گسترده ، متنوع و تخصصی بهزیستی اشاره داشت و گفت : ارتقای سطح توانمندی های مهارتی، حرفه ای و شغلی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدارو خروج ازچرخه حمایت از اولویت های بهزیستی است.

سرپرست بهزیستی هرمزگان با اشاره به اینکه توانمندسازی و دستیابی به شغل پایدار ، عزت نفس و مشارکت مددجویان در فعالیت‌های اقتصادی را به دنبال خواهد داشت گفت : بهزیستی استان هرمزگان  با اعطای تسهیلات از جمله خوداشتغالی ، مشاغل خانگی ، کارفرمایی وهمچنین  اختصاص مشوق های حمایتی برای کارفرمایان  گام های موثری در این زمینه برداشته است .

گفتنی است در ادامه این نشست  ، برنامه های پیشنهادی در راستای استفاده بهینه از ظرفیتهای مشترک برای همکاری و هم افزایی در ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان بهزیستی مورد بررسی قرار گرفت .

جزیره لاوان میزبان سرپرست بهزیستی هرمزگان

کد خبر 41308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد