شاهین شهر و میمه| دیدار سرپرست بهزیستی شاهین شهر با شهردار شهرگز 

در راستای ارتقاء همکاری های بین بخشی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه در نشستی صمیمانه با شهردار شهر گز دیدار و گفتگو نمود. 

محمد حسین قربانی در این دیدار به نقش ارزشمند و تأثیر گذار شهرداری در حوزه مسائل اجتماعی اشاره نمود و گفت: با تعامل نزدیک بهزیستی و شهرداری زمینه استفاده از خدمات عمومی برای جامعه هدف بهزیستی بیشتر از قبل فراهم است و بی تردید این همکاری می تواند زمینه ساز خدمات ماندگار و ارزنده ای برای مردم شریف شهر گز باشد.
وی همچنین تعامل دستگاه‌ها بویژه شهرداری را با اداره بهزیستی در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء رفاه و آسایش شهروندان در جامعه بسیار مهم و مؤثر دانست.
محمود بخشی شهردار شهر گز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مجموعه بهزیستی بر اهمیت توجه به مسائل اجتماعی در مجموعه های خدمات رسانی شهری از جمله شهرداری تاکید نموده و افزود: تأثیر همکاری نزدیک مجموعه هایی همچون بهزیستی و شهرداری بی تردید در آینده ای نه چندان دور به وضوح در سطح جامعه قابل لمس خواهد بود و مجموعه شهرداری گز با حداکثر توان آماده همکاری با بهزیستی در جهت رفع موانع و مشکلات شهر و پایه گذاری محیطی آرامش بخش و قابل قبول برای همشهریان خصوصا جامعه هدف بهزیستی می باشد.
لازم به ذکر است؛ در این نشست مسائل مربوط به افزایش مشارکت شهرداری با بهزیستی، مناسب‌سازی معابر و بوستان‌ها برای افراد دارای معلولیت و بهسازی فضای مرکز روزانه توانبخشی معلولان نیکان مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 41283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد