ملارد| برگزاری جلسات کمیسیون پزشکی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با تاکید بر سرعت خدمات رسانی هرچه بیشتر به جامعه هدف گفت: تمامی تلاش کارشناسان حوزه توانبخشی و بویژه مسئول کمیسیون این شهرستان در راستای برگزاری به موقع جلسات کمیسیون پزشکی است. تا بتوانیم با بهره گیری از پزشکان و متخصصان حاضر بررسی های لازم را انجام و روند حمایت را آغاز نمائیم.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا و مشکلات مربوط به این بیماری با افزایش تعداد جلسات و کاهش تعداد پرونده ها در هرجلسه و نیز رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی توانسته ایم جلسات را بصورت منظم برگزار کنیم.  

مسئول توانبخشی بهزیستی ملارد نیز با بیان اینکه در هر جلسه حدود ٢٥ مورد بررسی میگردد گفت: با توجه به شرایط موجود پرونده افراد تفکیک شده است و معلولیت ها بصورت مجزا در هرجلسه توسط متخصصیم رویت میشود که این جلسه مخصوص افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی و سالمندان بود.
 
روح الله غفاری در پایان ضمن تقدیر از همراهی مراجعین در برقراری نظم و رعایت موازین مربوط به بیماری کرونا گفت: در ‪I.C.F‬ برخلاف طبقه بندی های قدیمی معلولیت، میزان عملکرد و کارآیی فرد مورد ارزیابی قرار میگیردکه بر نقاط قوت فرد تاکید دارد.

کد خبر 41280

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد