ملاقات مجازی رئیس سازمان بهزیستی کشور با تعدادی از مددجویان

معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور در ادامه ملاقات های آنلاین و مجازی خود، عصر امروز سه شنبه ۱۲ مرداد ماه بصورت تصویری با شانزده نفر از توان خواهان تحت حمایت و مدیران تشکل های صنفی افراد دارای معلولیت گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر قبادی دانا، در دومین برنامه دیدار مجازی در سال۱۴۰۰ و هجدهمین برنامه از زمان شیوع بیماری کرونا و ایجاد محدودیت های بهداشتی برای برقراری ملاقات های حضوری و چهره به چهره با مددجویان و شرکای کاری این حوزه که با حضور دکتر علی همت محمودنژاد مشاور امور معلولین برگزار شد، به مدت دو ساعت با شانزده نفر از توان خواهان، مدیران عامل و اعضاء هیئت مدیره انجمن های معلولین استان های ایلام، خراسان جنوبی، بوشهر و آذربایجان شرقی و شهرستان های بانه و مراغه گفت و گو کرد.


در این دیدار تصویری شرکت کنندگان علاوه بر بیان مسایل و مشکلات فردی و اعضاء تشکل های صنفی خود از تلاش های مستمر مدیریت بهزیستی برای اجرایی نمودن ماده ۱۰ قانون حمایت از افراد دارای معلولیت و راه اندازی صندوق حمایت از فرصت های شغلی معلولین در هفته بهزیستی و به ثمر نشستن پیگیری های رئیس سازمان بهزیستی برای واکسیناسیون معلولین خیلی شدید و شدید مقیم منازل تقدیر کرده و خواستار مساعدت بهزیستی در رفع مشکلات اعلامی، شدند.


دکتر قبادی دانا، در پایان این دیدار تصویری ضمن ابراز خوشحالی از شروع فعالیت صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت و شروع واکسیناسیون معلولین مقیم منازل بر ادامه دار بودن تلاش های مستمر بهزیستی برای مانع زدایی از رفع مشکلات جامعه هدف تاکید کرد.


رییس سازمان بهزیستی کشور در پایان این دیدار مجازی در خصوص بررسی کارشناسی موارد طرح شده و تسریع در رفع موانع پیش رو ضمن گفتگوی تلفنی با مدیران کل استان ها و معاونین و مدیران ستادی دستورات لازم را صادر کرد.

کد خبر 41256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =