هفتادمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر (کووید ۱۹) برگزار شد

هفتادمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر ( کووید ۱۹) دوازدهم مرداد ماه با حضور مدیرکل و رئیس کمیته بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد و اعضای کمیته استان برگزار شد.

در این نشست پس از اخذ گزارش و شرح اقدامات از اعضاء و بیان نقطه نظرات مصوبات جلسه صادر و اهم آن به شرح زیر است.

۱- کلیه مراکز تابعه بهزیستی استان موظفند تا برابر پروتکل های ارسالی از کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر بهزیستی کشور ، در صورت ابتلای کارکنان یا مددجویان خود به کووید ۱۹ مراتب را بدون فوت وقت به اداره بهزیستی شهرستان اعلام و بهزیستی شهرستان نیز مورد را به فوریت به کارشناس مرتبط ستادی و دبیر کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر استان اطلاع رسانی نماید.
بدیهی است تعلل در این مهم مشمول تخلف می باشد و با متخلفین برابر مقرارت رفتار خواهد شد.

۲- کلیه ماموریت های اداری تا خارج شدن از وضعیت قرمز در مبدا و مقصد ممنوع می باشد و صرفا ماموریت های اضطراری با قبول مسئولیت بالاترین مقام واحد /اداره اعزام کننده خواهد بود.
۳- با توجه به وضعیت قرمز  اغلب شهرستانها ی استان و لزوم دورکاری بخشی از  پرسنل،  عدم دسترسی کاربران به اتوماسیون اداری  ،  ادارات را با مشکل جدی مواجه ساخته و لازم است تا تمهیدات لازم از سوی اداره فناوری اطلاعات  و تحول اداری،  جهت  برطرف  نمودن مشکل در نظر گرفته و تا برطرف شدن مشکل کارکنان دورکار  در صورت اضطرار  ملزم به همکاری و حضور فیزیکی در محل کار خود می باشند (بصورت موردی)  .

کد خبر 41251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد