شهریار| جلسه هماهنگی و پیگیری C.B.R برگزار شد

جلسه کمیته هماهنگی و پیگیری توانبخشی مبتنی برجامعه شهرستان شهریار در بخشداری جوقین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این جلسه با حضور بخشدار جوقین، مسئول توانبخشی، کارشناس c.b.r و دهیاران بخش جوقین در سالن جلسات این بخشداری برگزار شد.

در حاشیه این جلسه، رئیس اداره بهزیستی شهریار ضمن تشکر از اقدامات خوب و مثبت بخشداری جوقین در زمینه پیگیری و رفع مشکلات معلولین گفت: رشد و توسعه هر جامعه متناسب با بکارگیری تواناییهای موجود در آن جامعه بوده که یکی از راه‌های تحقق آن، تأمین بستر کالبدی مناسب برای حضور فعال افراد و ایجاد فرصت‌های مساوی برای اقشار مختلف  است.  

داود فهیم راد افزود: همه ما موظف هستیم نسبت به رفع مشکلات معلولین اهتمام ویژه داشته باشیم که در این مبحث فقط اعتبارات و بودجه مطرح نیست عوامل دیگری مانند صرف وقت، دقت و دلسوزی نیز موثر است و هدف غائی همه کشور ها علی الخصوص کشور عزیزمان ایران اسلامی تامین رفاه و آسایش شهروندان است.

 بخشدارجوقین نیز دراین جلسه گفت: ما اگر چند اقدام مناسب انجام دادیم قرار نیست روی همین چند مورد تاکید کنیم بلکه باید به فکر مرتفع کردن صددرصدی مشکلات و موانع این عزیزان باشیم.  

محمد اصیلی درپایان دهیاران را نسبت به حساسیت وانجام بحث سی بی آر وارائه خدمات رسانی به معلولین گرامی، مجاب نمود وازآنان خواست تا نهایت همکاری را داشته باشند و تعاملات بیشتری بین بهزیستی، بخشداری ودهیاران در ارتباط با راه اندازی صندوقهای مالی وبحث توانمندسازی، ااشتغال ومسکن معلولین قراربگیرد.

گفتنی است؛ در این جلسه مقرر شد درخصوص تبیین و رسیدن به اهداف  توانبخشی مبتنی برجامعه، گسترش وارتقای آن اقداماتی انجام پذیرد و در تمامی روستاهای جوقین شورای c.b.r طبق برنامه زمانبندی تشکیل شود.

کد خبر 41217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد