بهارستان| گسترش مراکز مثبت زندگی راهی برای کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان در حاشیه بازدید از مراکز مثبت زندگی این شهرستان بر حمایت بیش از گذشته از این مراکز تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، فرجعلی خزایی با بیان اینکه بهارستان به واسطه شرایط محیطی و جغرافیایی، آسیب های اجتماعی بیشتری نسبت به برخی مناطق دارد، تصریح کرد: توسعه و گسترش مراکز مثبت زندگی می تواند راهی برای کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی باشد.

این مسئول در ادامه با اشاره به زحمات کادر اورژانس اجتماعی بهارستان، اظهار داشت: ساماندهی موارد اعلامی به مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان، زمان و انرژی زیادی را می برد و عملاً زمانی برای احصا و شناسایی علمی آسیب ها نمی گذارد ولی همکاران سخت کوش و ساعی بنده در این مرکز با از خودگذشتگی به همه امور جاری و برنامه ریزی شده رسیده و خوشبختانه در این حوزه از شرایط مطلوب فاصله ای نداریم.

خزایی در ادامه افزود: خوشبختانه در چند ماه اخیر دوره های متعدد آموزشی برای کارشناسان و مددکاران اورژانس اجتماعی تدارک دیده شده که نتیجه آنها افزایش غنای خدمات و کاربردی تر شده و در نهایت، صلابت بیش از پیش برنامه ها و اعزام کارکنان این مرکز به عملیات های اعلامی و ارجاعی است.

کد خبر 41214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد