رفع مشکلات اشتغال و حاشیه نشینی با هم افزایی سپاه ناحیه بقیه الله اعظم (عج) و بهزیستی فارس

سرهنگ پاسدار مجید علیپور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله اعظم(عج) شیراز و هیات همراه ضمن بازدید از اداره کل بهزیستی فارس با دکتر سید محمد صادق کشفی نژاد، مدیرکل بهزیستی فارس دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:
 کشفی نژاد در این دیدار با تشریح اهداف و اقدامات انجام شده در حوزه مسکن، اشتغال، کار آفرینی،  آسیب‌های اجتماعی و معضل حاشیه نشینی گفت:امروز بسیج در سطح همه اقشار شامل:هنرمندان، پزشکان، دانشجویان و رسانه نیروهای فعال دارد، هم افزایی بیشتر با بسیج می تواند موجب رونق یافتن زندگی جامعه هدف سازمان بهزیستی شود، همان طور که در حوزه های ساخت مسکن و تامین جهیزیه مددجویان و تهیه بسته های کمک معیشتی اثرات مثبت همکاری سپاه با بهزیستی را شاهد بوده ایم .
او در ادامه با بیان اینکه: در بسیاری از زمینه‌ها بهزیستی به تنهایی نمی‌تواند محرومیت‌ها را کاهش دهد  افزود:محرومیت‌زدایی باعزم بسیجیان همیشه در صحنه انقلابی و هماهنگی دیگر دستگاه‌های مرتبط امکان پذیر است.
مدیرکل بهزیستی فارس اظهار داشت: بهزیستی با پرداخت تسهیلات کم بهره به کارفرمایانی که جامعه هدف بهزیستی را مشغول به کار کنند موجب تسهیل روند کارآفرینی و اشتغال مددجویان می شود، خواستار ادامه همکاری و کمک سپاه ناحیه بقیه الله اعظم(عج) در حوزه اشتغال مددجویان شد. کشفی نژاد یادآور شد امروز چشم امید ملت به سپاه است، سپاه پاسداران پیش قراول نهضت و جهاد عام‌المنفعه در کشور است هر جا بحرانی هست سپاه پای ثابت رفع آن است و این حضور آگاهانه و داوطلبانه است که امید را در دلهای ملت زنده می‌کند.
در حاشیه این دیدار لوح سپاس مدیرکل بهزیستی فارس به سرهنگ مجید علیپور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله اعظم (عج) شیراز به پاس فعالیت‌های جهادی و مشارکت ایشان در فعالیت های بهزیستی اهدا شد.

کد خبر 41195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد