۱۸۶۰کودک شهرستان صحنه در طرح غربالگری بینایی/تا کنون ۳۰۰کودک معاینه شده اند

پرگل محمودی فر سرپرست اداره بهزیستی شهرستان صحنه از اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم ویژه کودکان ۳تا ۶ ساله خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: پرگل محمودی فر سرپرست اداره بهزیستی شهرستان صحنه از اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم ویژه کودکان ۳تا ۶ ساله خبر داد و گفت:
 طی سال جاری تعداد ۱۸۶۰ کودک در شهرستان در طرح غربالگری واجد شرایط هستند که این طرح از ابتدای تیرماه شروع شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت ، تاکنون ۳۰۰ کودک در این طرح مورد معاینه قرار گرفته اند.

محمودی فر تصریح کرد: تمامی کودکان ۳ تا ۶ سال ضروریست هر سال یک مرتبه به این مراکز مراجعه و در صورتی که در مراجعه اول سلامت چشم آن‌ها تایید شد بایستی در سال‌های بعد نیز غربالگری بینایی انجام دهند.

سرپرست بهزیستی شهرستان صحنه یادآور شد:خانواده ها ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند با در دست داشتن کپی شناسنامه کودک و در صورت معاینه در سال های قبل، کارت سلامت یا ارجاع را به همراه داشته و به مراکز مراجعه نمایند و در روستاها این طرح بصورت سیار انجام می گیرد.

وی در ادامه افزود:طرح غربالگری بینایی در پایگاه این شهرستان واقع در پارک معلم روبروی بیمارستان دکتر معاون در روزهای یکشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر انجام می گیرد و معاینه شنوایی این کودکان نیز بصورت همزمان در پایگاه انجام می شود.


خانواده ها در صورت هر گونه سوال می توانند با شماره های زیر تماس حاصل نمایند. 
09220563562
09210760219

کد خبر 41194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد