نشست مشترک مدیران بهزیستی هرمزگان و بانک قرض الحسنه مهرایران

نشست مشترک مدیران بهزیستی هرمزگان و بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف هم افزایی و گسترش تعاملات ، در محل مرکز شیرخوارگاه بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای هم افزایی و گسترش تعاملات بین بهزیستی هرمزگان و بانک قرض الحسنه مهرایران ، نشست مشترک مدیران دو دستگاه در در محل مرکز شیرخوارگاه بندرعباس برگزار شد.

دکتر حسن نژاد سرپرست بهزیستی هرمزگان در این نشست با اشاره به خدمات متنوع بهزیستی به اقشار مختلف از تولد تا سالمندی گفت : بهزیستی تنها نهاد حمایتی است که خدماتی گسترده ، متنوع و تخصصی ارائه می نماید.

وی از همراهی خوب خیرین استان و همچنین بانک های عامل همراه با بهزیستی تشکر کرد و گفت : حمایت خیرین باعث سرعت بخشی به ارائه خدمات عام المنفعه بهزیستی می شود.

در ادامه این نشست ضمن بررسی زمینه های همکاری مشترک در خصوص راهکارهای استفاده از ظرفیت های بانک قرض الحسنه مهرایران برای خدمت رسانی هر چه بهتر به جامعه هدف بهزیستی بحث و تبادل نظر شد.

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهرایران نیز با ابراز خرسندی از حضور در جمع کودکان شیرخوارگاه در خصوص همکاری و همراهی با بهزیستی اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 41192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد