بازدید معاون اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه از مراکز جوانرود/توانمند سازی خانوارهای بهزیستی در اولویت کاری مددکاران و روانشناسان مراکز قرار گیرد

معاون امور اجتماعی، کارشناس مسئول دفتر زنان و خانواده و کارشناس دفتر آسیب دیدگان اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از دفاتر و مراکز شهرستان جوانرود بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: معاون امور اجتماعی، کارشناس مسئول دفتر زنان و خانواده و کارشناس دفتر آسیب دیدگان اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از دفاتر و مراکز شهرستان جوانرود بازدید کردند. در این بازدید کامران علی‌مددی معاون اموراجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه ضمن پایش پرونده های حوزه اجتماعی، بر انجام خدمات سریع و به موقع اورژانس‌اجتماعی جهت هرچه بهتر شدن ارائه خدمات و اولویت کاری مددکاران  و روانشناسان به منظور ایجاد اشتغال و توانمندسازی خانوار تاکید کرد.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه گفت: استفاده از مشورت و همفکری تیمی در اورژانس اجتماعی می تواند از بسیاری از مخاطره های احتماالی پیشگیری کند.

در این بازدید علاوه بر نظارت و بازبینی جلسه مشترک با رئیس اداره بهزیستی و مسئول امور اجتماعی به منظور ارائه نظرات  اصلاحی، بازآموزی، انتقال تجربیات تخصصی حرفه‌ای و علمی در محل اداره بهزیستی جوانرود تشکیل گردید.

شایسته کرمخانی‌کارشناس مسئول دفتر زنان و خانواده نیز با پایش پرونده ها؛به منظور تقویت نقاط  قوت و پوشش نقاط ضعف، به مددکاران حوزه اجتماعی  راه کارهای تخصصی را ارائه نمود.

کد خبر 41186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد