تاسیس مراکز مثبت زندگی در سطح ملی یک تحول عظیم است

برگزاری جلسه کارگروه عملیاتی مراکز مثبت زندگی در اداره کل بهزیستی استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه کارگروه عملیاتی مراکز مثبت زندگی به ریاست علیرضا ایزدپور مدیرکل و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان برگزار شد.

این جلسه با دستور کار چالشها و مشکلات مراکز در هریک از شهرستان ها در سالن شهید فیاض بخش اداره کل برگزار شد.

ایزدپور در این جلسه با بیان این مطلب که تاسیس مراکز مثبت زندگی در سطح ملی یک تحول عظیم در خصوص واگذاری پرونده ها بصورت محله محور بوده است اظهار داشت : با مرتفع شدن برخی مسائل و مشکلات و پرداخت به موقع هزینه های جاری یقینا این طرح یکی از طرح های علمی و باعث کاهش آسیب در سطح کشور خواهد بود.

در ادامه این جلسه مدیرکل بهزیستی استان نیز با بیان اینکه مطلب که بهزیستی استان سمنان در واگذاری فعالیتهای تخصصی به مراکز مثبت زندگی جزء استان های پیشگام بوده است و از اجرای بیش از ۲۲ فعالیت تخصصی بهزیستی توسط مراکز مثبت زندگی در ۲۱ مرکز در سطح استان خبر داد و افزودند : باید کلیه آیین نامه ها و دستورالعمل ها در مراکز اجرا شود و در واگذاری این مراکز نباید سطح منطقه مورد توجه باشد بلکه در این موضوع جمعیت باید مورد توجه باشد.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: مددکاران باید به زندگی توانخواهان اشراف داشته باشند و به کلیه مشکلات آنها رسیدگی کنند و از کارشناسان مربوطه خواست نظارت کامل بر مراکز مثبت زندگی انجام شود مطالبه گری یک اصل مهم در نظارت بر این مراکز است.

ایشان در پایان سخنان خود از برنامه های آتی ستاد بهزیستی کشور جهت ساماندهی و رفع نواقص و مشکلات مراکز مثبت زندگی در سطح کشور خبر داد و از همکاران خواست مشکلات واحدها را به صورت مکتوب اعلام کرده و پیگیر نامه های بهزیستی کشور باشند.

کد خبر 41181

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد