تولیدات مددجویان بهزیستی هرمزگان در فروشگاه‌های دائمی به فروش می‌رسد

سرپرست بهزیستی هرمزگان از ازبرنامه ریزی برای ایجاد فضایی برای فروش محصولات تولید شده مددجویان بهزیستی در فروشگاه بوکتاب در بندرعباس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دکتر ابراهیم حسن نژاد از برنامه ریزی برای ایجاد فضایی برای فروش محصولات تولید شده مددجویان بهزیستی در فروشگاه بوکتاب " دومین فروشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی کشور" در بندرعباس خبر داد و گفت: با این اقدام، محصولات معلولان و مددجویان بهزیستی بصورت دائمی در معرض بازدید و فروش خریداران قرار می گیرد و علاقه مندان می توانند ضمن بازدید از محصولات تولیدی معلولان و مددجویان، نسبت به خرید این محصولات نیز اقدام کنند.

وی عنوان کرد: بهزیستی همیشه حامی اشتغال پایدار ، توانمندسازی و استقلال مالی مددجویان است و برای انجام بهتر این کار نیاز به سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای کاربردی است.

سرپرست بهزیستی هرمزگان با اشاره به ظرفیت های خوب در بخش صنایع دستی و مشاغل خانگی و توانمندی مددجویان استان در این خصوص بیان داشت : بخش عمده افراد تحت پوشش بهزیستی از ظرفیت‌های ارزنده‌ای برخوردارند که باید شناسایی، تقویت و در مسیر صحیح هدایت شوند.

دکتر حسن نژاد در ادامه بر ضرورت تجمیع هر چه سریع تر محصولات تولیدی و صنایع دستی مددجویان و افراد دارای معلولیت برای عرضه در فروشگاه بوکتاب تاکید کرد واظهار داشت : به حلقه مفقوده بین تولید و فروش که همان بازاریابی است باید نگاه ویژه شود.

وی همچنین در نشست مجازی با حضور روسای ادارات بهزیستی شهرستان ها ، ابراز امیدواری کرد: با پیگیری و همت ادارات بهزیستی بازارهای عرضه و فروش محصولات در سراسر استان افزایش یابد و با ایجاد زمینه فروش محصولات تولیدی، مددجویان بتوانند به یک امنیت شغلی دست یابند.

کد خبر 41173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد