جذب ۸۸ درصد سهم کردستان از تسهیلات تبصره ۱۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، با اشاره به سهم ۸۰ میلیارد تومانی کردستان از تسهیلات تبصره ۱۶ در سال ۹۹ گفت: با همکاری خوب بانک های استان، ۸۸ درصد از این سهم جذب شد. 


به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان؛ خالد جعفری در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های استان، اظهار داشت: تسهیلات تبصره ۱۸ به عنوان قرض الحسنه به افراد تحت پوشش بهزیستی پرداخت می شود و سهم استان در سال ۹۹ مبلغ ۸۰ میلیارد تومان بود که ۸۸% آن جذب و پرداخت شد. 

وی خاطرنشان کرد: بانک های استان در جذب این تسهیلات همکاری خوبی داشتند و در کل پرونده سال ۹۹ بسته شد اما لازم است بهزیستی استان در شناسایی و معرفی افراد، بیشتر تلاش کند تا تسهیلات ۱۴۰۰ از این محل، اثربخشی بهتری داشته باشد.

جعفری در خصوص دستور کار پرداخت تسهیلات در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت، خدمات و بازرگانی، اظهار داشت: پرداخت تسهیلات به ماهش تورم کمک می کند و لازم است، پرداختی ها در حوزه سرمایه ای و تولید افزایش یابد. 

وی افزود: اگرچه شرایط پرداخت تسهیلات از منابع داخلی با تسهیلات تکلیفی متفاوت است اما انتظار ما افزایش مصارف نسبت به منابع بانکهاست.

کد خبر 41164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد