بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مددجویان بهزیستی سخاوتمند باشند

استاندار کردستان ضمن تقدیر از عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ از آنها خواست در پرداخت تسهیلات به مددجویان بهزیستی، سخاوتمند باشند. 


 به گزارش اداره کل بهزیستی کردستان؛ بهمن مرادنیا با اذعان به اینکه عملکرد بانک های استان هر سال مثبت تر شده، اظهار داشت: با این وجود انتظار می رود در بحث سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران تلاش و همکاری بیشتری از سوی بانک های استان انجام شود. 

وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات به بخش تولید و سرمایه گذاری به نوعی سرمایه گذاری برای بانک های استان محسوب می شود. 

استاندار کردستان تصریح کرد: اینکه یک تا ۲ درصد کل تسهیلات پرداختی استان مربوط به بخش صنعت بوده رقم قابل توجهی نیست بنابراین اگر چند طرح تولیدی شاخص در استان تعیین و جهت پرداخت تسهیلات، به بانک ها معرفی شود می تواند موثرتر باشد. 

مرادنیا متذکر شد: به درست یا نادرست خیلی از افراد از عملکرد بانک ها گله دارند که پیگیری پرداخت تسهیلات به طرح های تولیدی می تواند این شبهه را برطرف کند. 

وی پرداخت تسهیلات در بخش قرض الحسنه ازدواج در استان را قابل توجه خواند و افزود: لازم است بانک ها در پرداخت تسهیلات به افراد تحت پوشش بهزیستی نیز دست و دلباز و سخاوتمند باشند.

استاندار کردستان در پایان تاکید کرد : در شرایط فعلی که با مشکل قطعی برق مواجه هستیم لازم است بانک ها به سیستم های مولد و ژنراتور مجهز شوند تا قطعی برق موجب تعطیلی بانک ها نشود.

کد خبر 41163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد