جشنواره ابداعات و اختراعات در زمینه دسترس پذیری با عنوان «روی پای خودم» برگزار می شود

نخستین جشنواره ملی ابداعات و اختراعات در زمینه دسترس پذیری منزل و خودرو (ADL) و مبلمان شهری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل؛ ابراهیم کاظمی مومن سرایی رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور با اعلام این خبر گفت:یکی از اقدامات این دبیرخانه در راستای فرهنگ سازی و حساس کردن عموم افراد جامعه و نهادینه کردن موضوع مناسب سازی و دسترس پذیری؛ تعریف کارویژه برای برگزاری چنین جشنواره هایی در سطح گسترده و با هدف حمایت از هنرمندان و فعالان این عرصه از اقصی نقاط کشور است.

وی افزود:پیش از این نیز جشنواره های مختلف عکس، فیلم کوتاه، کاریکاتور و... در این زمینه برگزار شده است که با استقبال خوب مردم روبه رو شده است و امیدواریم این جشنواره نیز بتواند توجه و حمایت مردم را از تمامی نقاط کشور جلب نماید.  

گفتنی است این جشنواره در دو بخش: برای افراد دارای معلولیت و افراد عادی برگزار می شود و متقاضیان تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا از ابداعات و اختراعات خود در این زمینه یک فیلم دو دقیقه ای تهیه کنند و به دبیرخانه جشنواره در شبکه های اجتماعی به شماره ۰۹۳۵۹۶۹۸۴۶۰ و یا پست الکترونیکی TVN.Festivals@KHR.Behzisti.gov.irارسال نمایند. همچنین مراسم اختتامیه این جشنواره در هفته افراد دارای معلولیت امسال در شهر مقدس مشهد برگزار می شود.

کد خبر 41156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =