تاکید بر نظارت هوشمند از مراکز در راستای ارتقا فعالیتها

جلسه شورای اداری بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر نظارت هوشمند از مراکز در راستای ارتقا فعالیتها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری؛ جلسه شورای اداری به ریاست دکتر نرگس عسگری مدیر کل بهزیستی استان و با حضور اعضای شورای اداری و حضور مجازی روسای ادارات بهزیستی در شهرستانها با محوریت ارائه سیاست ها و راهبردهای سازمان بهزیستی برگزار شد.

 مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک دهه ولایت و امامت، عید سعید غدیر و تقدیر از زحمات اعضای جلسه در اجرای برنامه ها و سیاست های سازمان، بر افزایش نظارت بر فعالیت مراکز، رصد سامانه های نظارتی، پاسخگویی به مطالبات جامعه هدف در زمان مقرر به منظور ارائه بهتر خدمات  تاکید کرد.

عسگری با تاکید بر نظارت هوشمند از مراکز در راستای ارتقا فعالیتها  گفت: مدیران و روسای بهزیستی شهرستانها ضمن اجرای دستورالعمل های سازمان بهزیستی در مراکز تحت پوشش نظارت های لازم در خصوص استانداردسازی خدمات ارائه شده را داشته باشندتا بتوانیم خدمات را ارتقا بخشیده و اقدامات موثر در راستای سیاست های سازمان انجام دهیم.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: دقت در پاسخگویی به مکاتبات بر اساس دستورالعمل های سازمانی و در بازده زمانی مشخص می تواند در تصمیم گیری مسئولین کمک کند و با توجه به ماهیت برخی لازم است کلیه شهرستانها در پاسخگویی دقت لازم را داشته باشند.

عسگری خاطر نشان کرد: پذیرش جامعه هدف در مراکز تنها بر اساس قانون و طبق دستورالعمل های سازمانی صورت میگیرد و در صورت مشاهده تخلف پیگیری موارد مد نظر قرار گیرد.

در ادامه روسای شهرستان ها با برقراری ارتباط مجازی به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداخته و سپس معاونین و مسئولین حوزه ها و دفاتر،  سیاست ها و برنامه های کاری را ارائه نمودند.

کد خبر 41140

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد