بازدید سرپرست بهزیستی هرمزگان از پروژه در حال احداث مرکز جامع خدمات توانبخشی ویژه افراد دارای معلولیت

سرپرست اداره کل بهزیستی هرمزگان با همراهی دو تن از خیرین از پروژه در حال احداث مرکز جامع خدمات توانبخشی ویژه افراد دارای معلولیت بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛  دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست اداره کل بهزیستی هرمزگان به اتفاق دو نفر از خیرین انبوه ساز از پروژه در حال احداث مرکز جامع خدمات توانبخشی ویژه افراد دارای معلولیت ذهنی خفیف ،ایتام و بدسرپرست با کاربری آموزشی  درمانی ،کاردرمانی و توانبخشی بازدید به عمل آورد.
 وی با توضیحات مسول فنی مرکز نگهداری مرکز نگهداری بیت النبی (ع) در جریان روند واگذاری زمین ،مراحل احداث و ساخت و ساز این مجموعه قرار گرفت و از نزدیک دلایل توقف تکمیل این پروژه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
دکتر ابراهیم حسن نژاد در بازدید از این پروژه عمرانی اظهار داشت: باارزش ترین و ماندگارترین خدمت ،خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت است.
این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد : با همراهی و حمایت خیرین بتوانیم مراحل ساخت و تکمیل این پروژه مهم را به اتمام رسانده و  با بهره برداری و افتتاح آن خدمات ارزنده ودر خور شان معلولین عزیز ارائه دهیم.
گفتنی است در جریان بازدید از این پروژه ، خیرین بازدید کننده ، قول مساعد جهت مشارکت و همکاری در امر ساخت و ساز این مرکز و سهیم شدن در این کار خیر و خداپسندانه  را دادند.

لازم بذکر است زمین این پروژه عمرانی با  همکاری مرکز نگهداری بیت النبی (ع) و مساعدت یکی از خیرین از اداره مسکن و شهرسازی خریداری گردیده است و بالغ بر یک میلیارد تومان از زمان واگذاری تاکنون برای تکمیل مراحل ساخت هزینه گردیده است.
 

کد خبر 41133

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد