تداوم همکاری سپاه با بهزیستی در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف

دکتر سید محمد صادق کشفی نژاد مدیرکل بهزیستی فارس در راستای افزایش همکاری های مشترک، با سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی فرمانده محترم سپاه فجر استان فارس دیدار و گفت و گو کرد.


به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:
 کشفی نژاد در این دیدار ، مردمی بودن و حضور در عرصه‌های مختلف جهت محرومیت‌زدایی را رمز موفقیت سپاه عنوان کرد وگفت سپاه در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در میادین مختلف ثابت کرد که بازوی توانمند نظام و رهبری است و در خط مقدم کمک به مردم در حوادث و بحران ها است.
او در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های مشترک سپاه فجر استان در برنامه های تامین مسکن مددجویان، ضیافت همدلی و کمک مومنانه و اشاره به پشت سر گذاشتن هفته بهزیستی به تشریح اقدامات و عملکرد بهزیستی فارس در حوزه های مختلف پرداخت و تداوم همکاری سپاه فجر با بهزیستی را گام مهمی در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف عنوان کرد.
مدیر کل بهزیستی فارس با تایید سخنان فرمانده سپاه فجر در خصوص هم افزایی سپاه و بهزیستی خاطرنشان کرد: کمک های سازنده مجموعه سپاه در تامین مسکن، اشتغال مددجویان، تامین جهیزیه توانخواهان و رصد آسیب های اجتماعی اثربخش خواهد بود.
در این دیدار لوح سپاس مدیر کل بهزیستی فارس به سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی به واسطه  مجاهدت های خالصانه و همراهی ایشان با بهزیستی اهدا شد.

کد خبر 41122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد