جمع آوری یک میلیارد تومان کمک مردمی در روز عیدسعید قربان

عرب نژاد گفت: مردم خراسان‌ جنوبی در روز عید سعید قربان ۹ هزار و ۷۱۴ کیلوگرم گوشت به ارزش یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان به موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی استان اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی عرب نژاد» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم نیک اندیش و نوع دوست خراسان جنوبی در عیدسعید قربان ۹هزار و ۷۱۴ کیلو گرم گوشت قربانی به ادارات بهزیستی و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در سطح استان اهدا نمودند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: از روز عید قربان تا امروز شنبه دوم مردادماه ۲ رأس گاو و ۴۵۰ رأس گوسفند در سطح استان توسط مؤسسات خیریه تحویل و ذبح شده است که از این تعداد ۹ هزار و ۷۱۴ کیلو گرم گوشت به ارزش یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان عاید جامعه ی هدف بهزیستی شده است.

وی در ادامه گفت: تا پایان دهه ولایت و امامت کمک های هم استانی های عزیز و خیرین گران قدر جهت اطعام روز عید غدیر برای معلولان و جامعه ی هدف نیازمند بهزیستی توسط ادارات بهزیستی و موسسات خیریه تحت نظارت جمع آوری و توزیع خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: همچنین شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۹۳۹۴۴۸ به نام هدایای خاص بهزیستی استان جهت اهدای کمک های نقدی هم استانی های عزیز و گرانقدر اعلام شده است.

کد خبر 41118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد