اجرای طرح «ما هم می‌توانیم سهیم باشیم» در خراسان جنوبی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: امسال نذورات قربانی مردم در قالب اجرای ۲ طرح «ما هم می‌توانیم سهیم باشیم» و «ساماندهی نذورات نقدی و غیر نقدی در عید قربان» از سوی بهزیستی استان جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «علی عرب نژاد» امروز (27 تیر) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای کمک رسانی بیشتر به جامعه‌ هدف بهزیستی و معلولان سرپرست خانوارهای نیازمند، زنان و فرزندان بی‌سرپرست ۲ طرح «ما هم می‌توانیم سهیم باشیم» و «ساماندهی نذورات نقدی و غیر نقدی در عید قربان» اجرایی می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در طرح «ما هم می‌توانیم سهیم باشیم» به علت افزایش قیمت در ذبح گوسفند از افراد علاقه‌مند درخواست شده تا با واریز ۵۰ هزار تومان به بالا هر خانواده با هر توانی که دارند در ذبح گوسفند و توزیع آن بین محرومان سهیم باشند.

وی در ادامه بیان کرد: در طرح ساماندهی نذورات نقدی و غیر نقدی نیز علاقه‌مندان می‌توانند گوشت قربانی و نذورات نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های اعلام شده از سوی بهزیستی که مراکز و مؤسسات خیریه ی تحت نظارت می باشند و ادارات بهزیستی شهرستان‌ها اهدا کنند.

عرب نژاد اظهار داشت: مردم همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به این ادارات تحویل دهند و یا به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۹۳۹۴۴۸ واریز کنند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته در دهه ولایت 9211 کیلوگرم گوشت قربانی به ارزش 9 میلیارد و 211 میلیون ریال به افراد دارای معلولیت و مددجویان نیازمند تحت پوشش بهزیستی خراسان جنوبی اهدا شد.

وی در پایان عنوان کرد: بیش از 15 میلیارد ریال ارزش کمک‌های مردمی در سال گذشته به مناسب قربان تا غدیر بوده که 700 میلیون ریال آن نقدی و پنج میلیارد و 100 میلیون ریال آن به صورت غیرنقدی در قالب بسته های سبد معیشتی بین 1810نفر از معلولان و مددجویان نیازمند جامعه هدف بهزیستی توزیع شده است.

کد خبر 41116

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد