بهزیستی به عنوان دبیر شورای مشورتی بانوان استان اشتغال و توانمندسازی زنان بی سرپرست و بدسرپرست را پیگیری می کند

نشست مشورتی و هم اندیشی مدیرکل بهزیستی،معاون مشارکتهای مردمی اشتغال و مسکن اداره کل با خانم دکتر ضیائیان دبیر کمیته کارآمدی برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و مشاور استاندار در حوزه بانوان و دبیر شورای مشورتی بانوان استاندار خراسان جنوبی با موضوع اشتغال و کارآفرینی جامعه هدف بهزیستی با محوریت بانوان و زنان سرپرست خانوار در محل دفتر مدیرکل بهزیستی استان خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی خانم دکتر ضیائیان رئیس کمیته اشتغال و کارآفرینی شورای مشورتی استاندار خراسان جنوبی گفت: تفاهم نامه ای فی مابین بهزیستی استان و مدیریت شعب بیمه کوثر استان با محوریت بانوان و آموزش آنان به امضاء خواهد رسید.
در ادامه با مطرح شدن مشکلات اشتغال جامعه هدف بهزیستی از سوی مدیرکل و رئیس اداره مشارکتها  به ویژه زنان سرپرست خانوار و زنان بد سرپرست مقرر شد هفته آینده نماینده بهزیستی استان در شورای مشورتی بانوان استان حضور یابد .
همچنین جلسه ای مشترک  فی مابین انجمن حمایت از زندانیان استان و بهزیستی استان تشکیل شود تا معتادین بهبود یافته از ظرفیت  خیرین و کارآفرینان در خصوص اشتغال به کار برخوردار شوند.
دکتر ضیائیان افزود: تلاش می کنیم تا در هفته آینده جلسه ای در منطقه ویژه اقتصادی با حضور نماینده بهزیستی استان، اینجانب و مسئولان منطقه ویژه در جهت معرفی جامعه هدف بهزیستی برای ایجاد زمینه اشتغال بکار آنها در کارخانه های منطقه ویژه اقتصادی برگزار گردد .
پیگیری برای نمایشگاه دائمی فروش محصولات جامعه هدف بهزیستی، معرفی سرمایه گذار، فروش اینترنتی محصولات، بهره گیری از ظرفیت بنیادهای خیریه  از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
قبل از جلسه ی فوق نیز خانم دکتر ضیائیان دبیر کمیته کارآمدی و برنامه و بودجه مجلس و دبیر و مشاور استاندار درشورای مشورتی بانوان در حوزه اشتغال و کارآفرینی همراه رئیس اداره بهزیستی شهرستان درمیان و کارشناس دفتر اشتغال بهزیستی استان خراسان جنوبی با مدیر امور شعب بیمه کوثر خراسان جنوبی در راستای تفاهم نامه همکاری در حوزه اشتغال زنان با محوریت سند توسعه ای خاوران دیدار داشتند

کد خبر 41098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد