اسلامشهر| ارائه گزارش مرکز جامع توانبخشی شهدای شلمچه

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات مرکز جامع توانبخشی شهدای شلمچه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، حمیدرضا جعفریان با بیان اینکه در این مرکز مجموعا ۹۳ توانخواه از ابتدای شروع کووید ۱۹ با توجه شرایط موجود و حفظ سلامت توانخواهان و براساس دستورالعمل های ابلاغی از سازمان بهزیستی کشور بصورت مجازی فعالیت دارند، اظهار داشت: در این مرکز تعداد محدودی از توانخواهان با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی همچنان به فعالیت  ادامه میدهند.

 جعفریان تصریح کرد: ارائه آموزش های مجازی از جمله مونتاژ چراغ خودرو و آئینه خودرو به صورت محدود، آموزش حرفه ای مکانیک، کاشت و تکثیر گل و گیاه، نمد دوزی، چرم دوزی و تمرینات آموزشی جهت ورود به بازار کار و  تقویت مهارت های توانخواهان در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خدمات آموزشی روانشناسی، آموزش مهارت های L.S.E و A.D.L، آموزش به والدین، مشاوره حضوری و تلفنی، موسیقی درمانی، بازی درمانی و...)، کاردرمانی و آموزشهای تقویت حس عمقی، وستیبولار، ارگونومی، ورزشی شامل حرکات و تمرینات صبحگاهی، بازی و سرگرمی به صورت مجازی به توانخواهان ارائه شد.

این مسئول در پایان گفت: با توجه به اینکه بعضی از خانواده ها به فضای مجازی  دسترسی ندارند، جزوات آموزشی تهیه و برای آنها ارسال شد.

کد خبر 41097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد