تقدیر مدیرعامل جامعه نابینایان و کم‌بینایان استان مازندران از مدیران سازمان بهزیستی کشور

مدیرعامل جامعه نابینایان و کم‌بینایان استان مازندران با حضور در شورای معاونان سازمان بهزیستی به نمایندگی از این اعضا از تلاش های این شورا در ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، "سید مهدی مسلمی جورجاده" مدیرعامل جامعه نابینایان و کم‌بینایان استان مازندران در دیدار با رئیس و اعضای شورای معاونان سازمان بهزیستی کشور ضمن تمجید از مردم‌داری ایشان، گفت: تعامل و برقراری ارتباط آسان با جامعه هدف و در دسترس بودن، مدیران بهزیستی را به مسئولان مردمی بدل کرده است. 

مدیرعامل جامعه نابینایان و کم‌بینایان استان مازندران، ادامه داد: مدیران فعلی بهزیستی عملا نشان دادند که در دولت تدبیر و امید در کنار مردم و جامعه هدف هستند، به عنوان مثال افزایش مستمری مددجویان از اقدامات مثبتی است که در این دوره پیگیری شده است.

وی افزود: از همه خدماتی که به جامعه دارای معلولیت بالاخص نابینایان و کم‌بینا می‌شود، تشکر می‌کنم و زمانی نبوده است که پا در سازمان بگذاریم و دست خالی بیرون برویم که این نشان از مردمداری است و امیدواریم اعتبارات بیشتر شود و ما بهتر از گذشته بتوانیم از خدمات بهزیستی بهره کافی و وافی ببریم.

در ابتدای این دیدار «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور، گفت: افراد دارای معلولیت علی‌رغم محدودیت‌های جسمی توانمندی را معنا کردند و شما هم با فعالیت های خود نشان دادید که هم می‌توانید خود مستقل باشید و هم به زندگی بهتر برای سایر افراد دارای معلولیت بینایی در استان مازندران کمک کنید؛

رئیس سازمان بهزیستی کشور، در پایان با بیان اینکه آقای مسلمی در حوزه فرهنگی، پیگیری حقوق افراد دارای معلولیت، جلوگیری از زمین خواری در اردوگاه معلولان بابلسر، تشکیل شبکه ملی افراد دارای معلولیت نابینایی، مطالبه‌گری از دستگاه‌های مختلف بسیار فعال بودنده اند، از این تشکل خواست، شبکه ملی افراد دارای معلولیت نابینایی را تقویت کنند تا بتوانند مطالبه‌گری کنند.

در پایان مدیرعامل جامعه نابینایان و کم‌بینایان استان مازندران با اهدای لوح تقدیر، از اعضای شورای معاونان این سازمان تقدیر کرد.

کد خبر 41069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =