تحلیل آموزش های ارائه شده به کارکنان اورژانس اجتماعی استان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک و مسئول کمیته آموزش حوزه معاونت اجتماعی بهزیستی استان تهران در مورد وضعیت آسیب‌های اجتماعی در استان تهران گفت: با توجه به اینکه ۱۶. ۵ درصد جمعیت کشور در استان تهران متمرکز هستند ۲۳ درصد آسیب‌های اجتماعی در استان تهران واقع شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفتگو، اردشیر بهرامی که مهمان تلفنی برنامه گفتگوی اجتماعی این شبکه رادیویی بود، اظهار داشت: با توجه به شرایط امروز جامعه و نوپدید شدن آسیب‌های اجتماعی و لزوم مداخلات به روز کارشناسان و نیروهای متخصص سازمان در مداخله در بحران‌های خانوادگی و مشاوره‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی در دستور کار کمیته آموزش سازمان بهزیستی قرار دارد.

مسئول کمیته آموزش حوزه معاونت اجتماعی بهزیستی استان تهران، برگزاری کارگاه‌های تخصصی مداخله در آسیب‌های اجتماعی ویژه ماموریت‌های اورژانس اجتماعی و برگزاری دوره‌های اموزشی مهارت‌های زندگی ویژه کارشناسان تسهیلگر مجری طرح ارتقای توانمندی افراد دارای معلولیت بینائی، شنوائی، آسیب نخاعی و سالمندان را از جمله دوره‌های برگزار شده برای ارتقاء سطح خدمات سازمان برشمرد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا و محدودیت‌ها تلاش شد دوره‌های آموزشی با رعایت پروتکل‌ها برگزار شود و طی این جلسات ۱۲۰ نفر کارشناس طی ۳۰جلسه گزارشی برای اولین باردر سطح ملی در استان تهران آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای با هدف مدیریت دانش دریافت کردند.

کد خبر 41043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد