شهر تهران| بهزیستی تهران مجوز افتتاح "خانه" برای مددجویان صادر می‌کند

مدیر بهزیستی شهر تهران گفت: بهزیستی پایتخت به منظور حفظ کرامت مددجویان زیر پوشش این نهاد، مجوز افتتاح "خانه" به موسسات خیّر و نیکوکار صادر می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید سعید آرام در حاشیه افتتاح چهارمین مرکز شبانه برای مددجویان این نهاد، در گفت و گو اظهار داشت: در راستای نگهداری و توانمندی بیماران روانی مزمن، پیشنهاد بهزیستی تهران به موسسات خیّر و نیکوکار که امکانات مناسب دارند، گرفتن مجوز افتتاح خانه برای مددجویان است.

مدیر بهزیستی تهران هدف از اجرای این طرح را شبیه کردن هرچه بیشتر محل زندگی مددجویان به محله زندگی مردم عادی خواند.
وی اظهار داشت: ظرفیت این خانه ها ۱۰ نفر و امکاناتش همچون خانه های عادی است و شرایط آن مانند مراکز شبانه روزی نخواهد بود.

آرام،  تعداد معلولان اعصاب و روان شهر تهران را حدود ۲ هزار و ۵۲۱ نفر اعلام و اضافه کرد: از این تعداد به ۷۱ نفر در مراکز روزانه خدمات رسانی می شوند.

وی به افتتاح چهارمین مرکز شبانه برای معلولان اعصاب و روان اشاره کرد و گفت: امروز چهارمین مرکز شبانه در پارک شهر تهران با ظرفیت ۵۰ نفر مخصوص آقایان افتتاح شد.

مدیر بهزیستی شهر تهران با اشاره به فعالیت پنج مرکز ویزیت خانگی در سطح پایتخت افزود: ۳۰۸ نفر دیگر نیز در این مراکز زیر نظر بهزیستی هستند.

کد خبر 41039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد