پیشوا| حضور فرماندار در ستاد بهزیستی شهرستان

فرماندار پیشوا با حضور در ستاد بهزیستی شهرستان، گزارشی از اقدامات و برنامه های این اداره دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این دیدار که پس از هفته بهزیستی و به منظور تبریک به کارکنان این نهاد برگزار شد، فرماندار پیشوا ضمن تبریک دهه ولایت، عید غدیرخم و هفته بهزیستی و همچنین خداقوت به عوامل این سازمان در پیشوا از همکاری و هماهنگی بهزیستی در مبحث کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی قدردانی کرد.

حسین عباسی در این دیدار و نشست برگزار شده، قول مساعدت در پیگیری به منظور کاستن مشکلات مرکز اقامتی ترک اعتیاد بانوان را داد.
 
رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا نیز ضمن تشکر از حضور فرماندار، همکاری فرمانداری و دیگر دستگاه‌های دولتی در خصوص مشکلات معیشتی توانخواهان و مددجویان اظهار داشت: از مشارکت و حمایت خیران نیک سیرت تشکر می کنم و باید عرض کنم که نیاز به همدلی نیکوکارانه بیش از پیش خیران به شدت حس می شود.  

نجمه اسماعیلی با بیان گزارشی مبسوط از اقدامات و طرح های در دست اقدام به مشکل کمبود نیروی انسانی اشاره کرد و افزود: اعمال قانون دورکاری در بحث مقابله با ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ از برنامه های جدی ما است که با توجه به پایین بودن تعداد کارکنان، فشار بسیاری بر همکاران بنده وارد شده است.

اسماعیلی در ادامه به مراکز مثبت زندگی هم پرداخت و اذعان داشت: این مراکز به نوعی ارجاع و گسترش خدمات همه جانبه بهزیستی به جامعه و به کار بستن عینی موضوع مهم محله محوری در این سازمان است که به خوبی در سراسر کشور و شهرستان پیشوا در حال اجرا و خدمات رسانی به خانواده بهزیستی است.

کد خبر 41030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد