تجلیل از فعالیت های اداره کل بهزیستی هرمزگان در حوزه ازدواج

سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان از سوی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در راستای تحقق بخشیدن به اهداف در نظر گرفته شده در حوزه ازدواج مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ متن تقدیرعلی رئوفی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به شرح ذیل است.

بسمه تعالی

لوح تقدیر

( هفته ازدواج 21 لغایت 27 تیرماه 1400 مبارک)

جناب آقای دکتر ابراهیم حسن نژاد گراشی

سرپرست محترم اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

با سلام و تحیات

بی تردید ازدواج یادآور پیوندی مقدس و میثاقی الهی که مایه آرامش و اطمینان فرد ، تحکیم بنیان خانواده و ثبات و پایداری امنیت می گردد. تلاش در راستای تحقق ازدواج در بین آحاد جامعه و اعتلای رسالت خدمت رسانی داوطلبانه به مردم یکی از باارزش ترین اعمال معنوی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می گردد که در این رهگذر افتخار خدمتگزاری همواره نصیب انسان های مؤمن ، متعهد و هدفدار گشته و سپاس از تلاشگران عرصه ازدواج مایه تداوم بیشتر ارتقاء سطح ازدواج در جامعه خواهد بود.

لذا به مصداق حدیث شریفه " من لم یشکر المخلوق لم بشکر الخالق " بر خود لازم می دانیم از خدمات و تلاش های قابل تقدیر جنابعالی در راستای تحقق بخشیدن به اهداف در نظر گرفته شده در حوزه ازدواج تجلیل نماییم.

امید است همچون گذشته با استعانت از درگاه حضرت احدیت در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در راستای اجرای آرمان های بلند امام راحل عظیم الشان (ره) تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) مؤید و منصور باشید.

علی رئوفی

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان

کد خبر 41022

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد