معرفی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کهک

با راه اندازی اداره بهزیستی در شهرستان جدیدالاتاسیس کهک سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کهک امروز معرفی شد.

در مراسم معارفه و معرفی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کهک که با بقایی سرپرست فرمانداری کهک ، حجت الاسلام و المسلمین روستا امام جمعه موقت کهک و جمعی از مسولین محلی برگزار شد دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به‌اضافه شدن دو شهرستان به استان قم در تقسیمات کشوری گفت: نیازمند همکاری مسئولان برای راه‌اندازی مراکز بهزیستی در دو شهرستان جدید استان هستیم.

پهلوانی با اشاره به خدمات بهزیستی در شهرستان کهک  افزود: در حال حاضر حدود ۳۲۰ خانواده در بخش توان‌بخشی و اجتماعی در این شهرستان از خدمات  بهزیستی بهره مند هستند و علاوه بر یک ساختمان ملکی در شهرکهک،  در بخش غیردولتی یک مرکز درمان سرپایی اعتیاد، یک مرکز مثبت زندگی و یک کمپ درمان اعتیاد معتادان در این منطقه تحت نظارت بهزیستی فعال است و امروز با انتصاب یکی از باتجربه ترین مدیران بهزیستی در این شهرستان گام اول را درگسترش خدمات برداشتیم .

وی ادامه داد: جمعیتی بالغ‌بر ۲۵ هزار نفر ساکن این شهرستان هستند و باتوجه‌به مهاجرت معکوس از شهر به روستا و همچنین جمعیت خوش‌نشین شهری که تعطیلات آخر هفته یا فصول گرم در مناطق روستایی سکونت می‌یابند اتخاذ تدابیر لازم جهت تأمین زیرساخت‌های خدماتی بهزیستی شامل تأمین زمین، احداث ساختمان‌های موردنیاز جهت تأسیس اداره بهزیستی شهرستان، مراکز مثبت زندگی، مراکز شبانه‌روزی اجتماعی، توان‌بخشی و پیشگیری و... و تأمین نیروی انسانی موردنیاز را مورد تأکید قرارداد.

بقایی سرپرست فرمانداری شهرستان کهک در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان با اشاره به پیشقدمی بهزیستی در راه اندازی اداره بهزیستی شهرستان کهک ، این اقدام را نشانه توجه و دقت و اهتمام مدیران بهزیستی به تسریع در خدمت رسانی به جامعه هدف و عموم مردم برشمرد و از این حرکت بهزیستی تقدیر کرد .

در ادامه این مراسم سعید زرین اقبال به عنوان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کهک مهرفی شد و اداره بهزیستی این شهرستان افتتاح و مورد بازدید مسولین قرار گرفت .

کد خبر 41016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد