مددجویان بهزیستی ایلام ۵۰درصد بیشتر از پارسال وام اشتغال دریافت میکنند

رییس اداره هماهنگی، موسسات غیر دولتی و اشتغال اداره کل بهزیستی ایلام گفت: اعتبار اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش در سال جاری حدود ۵۰درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، مجید صابری  روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: امسال حدود ۴۵۰میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از محل تبصره ۱۶ به این اداره کل اختصاص یافته که این رقم در سال گذشته ۳۱۵میلیارد ریال بوده است.

وی سقف پرداخت این تسهیلات که بصورت قرض الحسنه با بازپرداخت هفت سال خواهد بود را  ۵۰۰میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این تسهیلات هم به مددجویان و هم به کارفرمایانی که زمینه اشتغال جامعه هدف بهزیستی را فراهم کنند پرداخت خواهد شد.

وی اظهار کرد: پرداخت این تسهیلات با معرفی مددجویان که پرونده اشتغال آنها در کمیته شهرستان و استان تایید شده اند به بانکهای عامل آغاز خواهد شد.

صابری با ذکر اینکه پارسال بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر از تسهیلات اشتغالزایی این اداره کل با جذب بیش از ۹۲درصد تسهیلات برخوردار شده اند، افزود: امسال پیش بینی می شود با این اعتبار شمار بیشتری از مددجویان از این تسهیلات استفاده کنند.

وی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی  را یکی از اولویت های مهم این اداره کل در ارایه خدمات به مددجویان دانست که زمینه خودکفایی و استقلال مالی آنها را فراهم خواهد کرد.

بیش از ۴۲هزار نفر در استان ایلام از خدمات بهزیستی برخوردارند.

کد خبر 40990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد