پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان سمنان به مناسبت عید سعید غدیر

غدیر ، تداوم رسالت حضرت محمد (ص ) در ولایت حضرت علی (ع) است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور به مناسبت عید سعید غدیر در پیامی این عید امامت را به همه آزادگان و محبین امیرالمومنین علی این ابی طالب(ع) تبریک گفتند :

متن پیام به شرح ذیل می باشد

با سلام و احترام

بی شک بزرگداشت عید غدیر به معنای زنده نگه داشتن آن روز تاریخی در دلهای شیعیان و احیای محتوای آن در مقابل دشمنان است . غدیر سرچشمه همیشه جوشان ولایت است که از سینه خم به جام محبت دوستداران پیامبر و خاندانشان جاری است . غدیر ، تداوم رسالت حضرت محمد (ص ) در ولایت حضرت علی (ع) است . غدیر عید عدالت و رهبری است.

به شکرانه  عید غدیر ،  سالروز نزول نعمت ولایت بر عرشیان و فرشیان و جاری شدن برکات الهی در واقعه بزرگ  و مسجل غدیر خم  و استمرار محبت پیامبر عطوفت و مهربانی ، حضرت رسول اکرم  (ص) در دل فاتح خیبر ، حیدرکرار ، امیر المومنین علی (ع) به شادی نشسته ایم و بر خود می بالیم که شیعیان آن امام راستین هستیم .

اینجانب  فرارسیدن فرخنده عید سعید غدیر را خدمت عاشقان و دوستداران امامت، کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان ، خانواده محترمشان و جامعه هدف بهزیستی استان سمنان تبریک و تهنیت می گویم و از درگاه ایزد منان بهره مندی از فیوضات الهی را ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام رهبری مدظله العالی خواستارم.

علیرضا ایزدپور

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 40986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد