دیر|تجلیل از زوج های موفق جامعه هدف سازمان بهزیستی

همزمان با دهه امامت و ولایت با حضور رئیس اداره بهزیستی، رئیس و کارشناس اداره ورزش و جوانان شهرستان، در اداره ورزش و جوانان از زوجین موفق تحت پوشش بهزیستی شهرستان دیّر تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی شهرستان دیر، کرمی ضمن تبریک دهه امامت  و لایت گفت : بخشی از شرایط ازدواج جوانان  مربوط به مسائل مادی و اقتصادی است و بخشی مربوط به مسائل و موضوعات معنوی و روانی است و باید تلاش کنیم که دستگاههای مختلف فرهنگی و بطور خاص دستگاه‌های اقتصادی و تسهیل گری در حوزه های مختلف جهت تسهیل امر ازدواج جوانان کمک کنند.
 وی تاکید کرد : تسهیل ازدواج جوانان برای اینکه جوانان بتوانند در این زمینه برنامه ریزی های روشن تری داشته باشند از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها بتوانیم شرایط را در شهرستان به نحوی رقم بزنیم و تغییر دهیم که شهرستان در امر و آمار ازدواج رتبه های بهتری را در استان کسب کند.
 محمد بحرینی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیّر گفت : حفظ سنت ها و ارزش های اسلامی، عفاف، زمینه ساز تحکیم بنیان خانواده است.
  وی افزود : انجام مشاوره‌های قبل از ازدواج در پایداری زندگی مشترک نقش زیادی دارد و اجرای این برنامه‌ها می‌تواند کمک خوبی به توسعه و تقویت فرهنگ مشاوره در بین جوانان و در جامعه باشد.
 بحرینی نژاد تصریح کرد : خدمات مشاوره براساس برنامه‌ ریزی صورت گرفته به جوانان گروه سنی 18 تا 35 سال در مراکز مشاوره ارائه می شود.

لازم به ذکر است که در پایان از زوج های جوان موفق شهرستان تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 40960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد