ایجاد پایگاه قهرمانی ورزشهای جانبازان و معلولین در دانشکده تربیت بدنی

در نشست مشترک دکتر نحوی نژاد و دکتر دمیرچی شرایط برای ایجاد پایگاه قهرمانی ورزش های جانبازان و معلولین در دانشکده تربیت بدنی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مدیرکل بهزیستی و رئیس هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین استان گیلان  با اشاره به نقش آموزش و پژوهش در ترویج و توسعه ی ورزش های همگانی و قهرمانی اظهار داشت: امیدواریم تا با برگزاری این نشست  زمینه برای همکاری‌های مشترک فراهم آید.
دکتر نحوی نژاد با بیان اینکه امروزه در دنیا دغدغه ی تبعیض بین افراد عادی و افراد دارای معلولیت و افرادی که به نوعی از ناتوانی و کم توانی رنج می برند، وجود دارد که در این راستا و به جهت ایجاد بستر لازم برای حضور و استفاده این اقشار از امکانات دانشکده، امیدواریم اصول #مناسب_سازی و دسترس پذیری اماکن و فضاهای ورزشی در برنامه های دانشکده قرار گیرد.

در ادامه رئیس دانشکده تربیت بدنی ضمن برشمردن پتانسیل و امکانات دانشکده افزود :آمادگی داریم تا در زمینه‌های ارتقای سطح آموزشی مربیان و ورزشکاران، برگزاری وبینار ها، سمینارها، دوره های بازآموزی، ارزیابی عملکرد، شناخت قابلیت های استان و هدایت پایان نامه ها و تحقیقات به سمت توانمندسازی افراد دارای معلولیت و جانبازان با هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین استان همکاری نماییم.

در پایان مقرر شد تفاهمنامه‌ای پیرامون همکاری های مشترک بین این دو نهاد تنظیم و منعقد گردد.

کد خبر 40951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد