مددجویان بهزیستی خراسان رضوی «سرود سربلندی» را زمزمه می‌کنند

جشنواره سرود سربلندی با محتوای لباهنگ و در مقیاس کشوری در بهزیستی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گفته‌ی معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی، این جشنواره با محتوای تهیه و تدوین لباهنگ (دابسمش) از چهار سرود ملی و میهنی و با شرکت همه‌ی افراد دارای معلولیت و خانواده‌هایشان برگزار خواهد شد.

حمیدرضا علیزاده گفت: برای این جشنواره چهار سرود ایران جوان استاد ناظری، سپیده از استاد روان‌شاد، محمد رضا شجریان، ایران من از همایون شجریان و ای ایران ای مرز پرگهر از استاد روان‌شاد غلامحسین بنان انتخاب شده است.

وی افزود: افراد دارای معلولیت با کمک خانواده‌هایشان و یا با حضور آنان می‌توانند برای این سرودها لباهنگ به صورت فیلم تهیه و به نشانی دبیرخانه جشنواره در بهزیستی خراسان رضوی ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره برای ناشنوایان بخش جداگانه در نظر گرفته گفت: ناشنوایان در فاز جداگانه، این اثر را ارائه و داوری آثار آنان نیز به صورت جداگانه خواهد بود.

وی ۱۵ شهریور را آخرین فرصت ارسال لباهنگ‌ها دانست و گفت: اختتامیه جشنواره در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

علیزاده گفت: شرکت کنندگان به صورت انفرادی، دو نفره، گروهی و یا خانوادگی می‌توانند این آثار را تهیه و در قالب فیلم به دبیرخانه ارسال کنند.

وی هدف از این جشنواره را تقویت پویایی فکری، یادشناسی و گرامیداشت خاطره دفاع مقدس و شهدای وطن اسلامی، ایجاد نشاط و تحول فکری در معلولین و خانواده‌ها و همچنین تقویت حس میهن‌پرستی در بین جامعه هدف بهزیستی ذکر کرد.

کد خبر 40942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد