توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار اولویت مرکز نگهداری،درمان وکاهش آسیب معتادان موضوع ماده 16

سرپرست بهزیستی هرمزگان در نشست مشترک با کارشناسان جهادکشاورزی هرمزگان گفت : حرفه آموزی وایجاد اشتغال پایدار جامعه هدف ، اولویت بهزیستی درمرکز نگهداری،درمان وکاهش آسیب معتادان موضوع ماده 16 است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دکتر ابراهیم حسن نژاد در این نشست با تقدیر از همکاری جهادکشاورزی در زمینه آموزش کشت گلخانه ای و کشاورزی درمرکز نگهداری،درمان وکاهش آسیب معتادان بر هم افزایی ادارات برای ارائه خدمات به مددجویان این مرکز تاکید کرد.

سرپرست بهزیستی هرمزگان با اشاره به اینکه آموزش‌های مهارتی به مددجویان سبب توانمندسازی آنها در حرفه‌های گوناگون، دستیابی به شغل پایدار و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی می شود، افزود: یکی از مشکلات معتادان پس از فرآیند درمان، اشتغال آنهاست و بهزیستی استان هرمزگان در تلاش است با برنامه‌ریزی ، آموزش‌های مناسب و استفاده بهینه ازمنابع ، مددجویان این مراکز را به سمت حرفه آموزی ، دستیابی به اشتغال پایدار و استقلال مالی سوق دهد.

گفتنی است در ادامه این نشست برنامه های پیشنهادی در راستای استفاده بهینه از ظرفیتهای مشترک برای همکاری و هم افزایی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

کد خبر 40938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد