۵۴ هزار خدمت مشاوره‌ای به شهروندان استان قزوین ارایه شد

معاون پیشگیری بهزیستی استان قزوین گفت: نزدیک به ۵۴ هزار خدمت مشاوره‌ای از سوی بهزیستی در طی یک سال گذشته به عموم مردم استان قزوین ارایه شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین زهرا غلامرضایی با اشاره به این اقدامات اظهار داشت: معاونت پیشگیری بهزیستی استان قزوین به منظور کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی در بین عموم مردم استان قزوین به صورت روزانه برنامه های مختلفی را به اجرا در می آورد.

وی افزود: این اقدامات منجر به کاهش بسیاری از معضلات و برطرف شدن مشکلات مردم استان شده و استان قزوین را در بین استان های کشور در حوزه پیشگیری حایز رتبه کرده است.

این مسوول گفت: یکی از این اقدامات ارایه خدمات مشاوره ای و روانشناختی به عموم مردم است که در طی یک سال گذشته به ۵۴ هزار نفر از شهروندان استان که دارای نیازهای مشاوره ای بوده اند، ارایه شده است.

غلامرضایی اضافه کرد: این خدمات مشاوره ای اثرات زیادی را در بین جامعه داشته است که می توان از جمله مهم ترین آنها به ارتقای سطح سلامت روان جامعه، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، درمان اختلالات روان، آموزش های گروهی در حوزه سلامت روان و اجتماع محور با هدف ارتقا دانش و آگاهی عمومی اشاره کرد.

معاون پشگیری بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: طرح آموزش پیش از ازدواج، طرح آموزش زندگی خانواده، طرح کنترل و کاهش طلاق، غربالگری بینایی و شنوایی و بسیار از اقدامات دیگر از جمله اقداماتی است که در معاونت پیشگیری این اداره کل در استان قزوین انجام می شود

کد خبر 40935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد