غدیر شاهد بزرگ ترین و عظیم ترین حادثه تاریخ بود

غدیر در روزی که بوسه بر قدم‌های پیامبر- صلی الله علیه و آله و سلم- و علی- علیه السلام- می‌زد، شاهد بزرگ ترین و عظیم ترین حادثه تاریخ بود، و این گونه بود که غدیر میعادگاه عشق نام گرفت وعلی- علیه السلام- به سوی مسلمین دست بیعت بلند کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بهزیستی استان در پیامی فرا رسیدن عید ولایت و امامت را تبریک گفت.

متن پیام نرگس عسگری، مدیر کل بهزیستی استان به شرح زیر است:

ایام، ایام غدیر است؛ و پیامبر به فرمان خدا بر سرِ چشمه غدیر ایستاده‌اند و نظاره می‌کنند امت را؛ تا یک پارچه شوند و گِرد هم آیند. و برایشان بگوید فرمان الهی را که ای مردم من صراط مستقیم‌ام که خداوند شما را به پیروی آن امر فرموده است، آن گاه پس از من علی و پس از او فرزندانم از نسل او.


و این گونه بود که خاکیان با نور پیمان بستند و دستان خود را به سوی او بلند کردند. در روزی که خداوند آن را بزرگ داشته و ملایک در آسمان‌ها به جشن و سرور پرداختند، علی امام اول شیعیان، امیر مومنان، جانشین پیامبر- صلی الله علیه و آله و سلم- شد، در سرزمینی که غدیر نام داشت.


و غدیر در روزی که بوسه بر قدم‌های پیامبر- صلی الله علیه و آله و سلم- و علی- علیه السلام- می‌زد، شاهد بزرگ ترین و عظیم ترین حادثه تاریخ بود، و این گونه بود که غدیر میعادگاه عشق نام گرفت وعلی- علیه السلام- به سوی مسلمین دست بیعت بلند کرد.

 اینجانب سالروز اعطای نعمت ولایت و روز کامل شدن آخرین شریعت الهی با نور ولایت، پیوند «نبوت» و «امامت» در نقطه اوجی به نام غدیر خم را به تمامی همکارانم در بهزیستی استان، خیران گرانقدر و جامعه هدف سازمان، تبریک گفته و سعادت اخروی تان را از در گاه لایزال الهی خواستارم.

کد خبر 40925

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد