سفر یک روزه سرپرست بهزیستی هرمزگان به شهرستان سیریک

سرپرست بهزیستی هرمزگان در سفر یک روزه به شهرستان سیریک ، ضمن دیدارهای جداگانه با فرماندار ، خیرین و کارکنان ، از مرکز مثبت زندگی و روستای سرارو جهت راه اندازی پروژه گردشگری سد سرارو بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دکتر ابراهیم حسن نژاد در دیدار با فرماندار شهرستان سیریک به ارائه عملکرد ، فعالیت ها و مسائل و مشکلات موجود در خدمت رسانی به جامعه هدف پرداخت ، در ادامه ضمن تاکید بر همکاری و گسترش تعاملات در زمینه تامین دو قطعه زمین جهت ساخت مسکن مددجویان بهزیستی سیریک رایزنی شد.
سرپرست بهزیستی هرمزگان در ادامه با حضور در مرکز خیریه دارالایتام شهر گروگ و تماس تلفنی با خیر و بنیانگذار این مرکز ( عبدالجلیل قاسمی) از همراهی این خیر نیکوکار در راستای تحقق اهداف بهزیستی و خدمت رسانی به جامعه هدف تجلیل کرده و قول مساعد همکاری وی را در زمینه تعاملات همه جانبه با سازمان بهزیستی استان و تهیه وسایل سرمایشی مورد نیاز جامعه هدف دریافت کرد.
دکتر ابراهیم حسن نژاد همچنین با جمعی از کارکنان بهزیستی سیریک دیدار و به بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی آنان پرداخت .
نشست با یکی از خیرین برجسته سیریک (حاج عیسی ملاحی) و تقدیر از همراهی این بزرگوار با جامعه هدف بهزیستی ، بازدید از مرکز مثبت زندگی و ارزیابی فعالیت های و مسائل این مرکز، بازدید از روستای سرارو جهت راه اندازی پروژه گردشگری سد سرارو و کمک به ایجاد اشتغال جامعه تحت حمایت از دیگر برنامه های سرپرست بهزیستی هرمزگان در شهرستان سیریک بود .

کد خبر 40911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد