مشهد | بازدید فرماندار و مدیران اجرایی مشهد از محله‌ی آسیب‌خیز اسماعیل‌آباد

فرماندار، جمعی از مسؤولان اجرایی و مدیر بهزیستی مشهد از منطقه‌ی آسیب‌خیز اسماعیل‌آباد بازدید کردند.

منطقه‌ی اسماعیل‌آباد، از مناطق پرآسیب و از پاتوق‌های قدیمی معتادان متجاهر است.

به گفته‌ی مدیر بهزیستی مشهد، این منطقه محل قول و قرار معتادان متجاهر، خرده‌فروشان مواد مخدر و زباله‌گردان است.

مهدی نخعی گفت: وضعیت منطقه به گونه‌ای است که زمینه‌ی تخلفات اجتماعی را فراهم می‌کند و حتی پارک زیبایی که شهرداری در این منطقه ایجاد کرده محل تجمع معتادان و مصرف مواد مخدر شده است.

وی در خصوص یک مرکز کاهش آسیب اعتیاد که بهزیستی در این منطقه دایر کرده گفت: بسیاری از مردم محل، نسبت به وجود این مرکز اعتراض داشتند و معتقد بودند که معتادان سایر مناطق به خاطر وجود این مرکز به اینجا می‌آیند و مزاحمت‌های زیادی ایجاد می‌کنند و همچنین زمینه تخلفات و جرایم را فراهم می‌سازند.

نخعی گفت: در این بازدیدها دو تصمیم گرفته شد که یکی از آنها مربوط به بهزیستی بود و یک تصمیم نیز از سوی فرماندار اتخاذ شد که با هماهنگی دستگاه‌ها اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: مرکز کاهش آسیب  که در این منطقه بود و بارها نیز برای تغییر مکان تذکر گرفته تعطیل شد و مقرر گردید ظرف دو هفته به جای دیگری منتقل شود که حسب اطلاع، مقدمات جابجایی انجام شده و قرار است در جای دیگری مستقر شود.

مدیر بهزیستی مشهد گفت: همچنین در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر و انتقال آنها به مراکز ماده ۱۶ نیز مقرر گردید این کار انجام شود که در حال حاضر، کار جمع‌آوری آغاز شده است.

وی یادآور شد: همچنین سوپرمارکت‌هایی که پرتعداد بودند و بررسی‌های نیروی انتظامی نشان می‌داد که مراکزی برای فروش مواد مخدر هستند اخطار گرفتند که اگر به کار خود ادامه دهند پلمپ می‌شوند.

کد خبر 40910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد