دیدار سرپرست بهزیستی استان هرمزگان با شهردار بندرعباس

سرپرست بهزیستی استان باحضور در دفتر شهردار بندرعباس با وی دیدار و گفتگو کرد. در این نشست صمیمانه مسائل اجتماعی از منظر شهری مورد بحث و تبادل نظر طرفین قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ؛دکتر ابراهیم حسن نژاد در این گفتگو به حضور ارزشمند و تأثیر گذار شهرداری در حوزه مسائل اجتماعی اشاره نمود و گفت : حضور ساختارهای عمرانی و شهری در حوزه مسائل اجتماعی زمینه ساز خدمات ارزنده و ماندگاری به اقشار مختلف جامعه خواهد بود چرا که با همکاری نزدیک متخصصین امور عمرانی و شهرسازی و کارشناسان حوزه های مختلف اجتماعی و برنامه ریزی مشترک ،  امکان مداخله به هنگام و موثر در مشکلات اجتماعی  فراهم خواهد شد .

سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود دیدگاه اجتماعی برنامه ریزان شهری و مسئولین شهرداری را زمینه ساز ارائه خدمات استاندارد ، علمی و تأثیر گذار در حوزه مسائل اجتماعی دانست و افزود : با تعامل تناتنگ بهزیستی و شهرداری زمینه استفاده از خدمات عمومی برای جامعه هدف بهزیستی بیشتر از قبل فراهم است و بی تردید همکاری نزدیک شهرداری و بهزیستی در قالب انعقاد تفاهم نامه های همکاری زمینه ساز خدمات ماندگار و ارزنده ای به مردم  خواهد بود.

وی اذعان داشت : قطعا تعامل و همکاری دو نهاد تخصصی مانند بهزیستی و شهرداری منجر به پدید آمدن اتفاقات خوبی برای مردم در حوزه اجتماعی خواهد شد.

عباس امینی زاده شهردار بندرعباس نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مجموعه بهزیستی بر اهمیت توجه به مسائل اجتماعی در مجموعه های خدمات رسانی شهری از جمله شهرداری تاکید نموده و افزود : از آنجا که دستیابی به محیطی قابل قبول برای زندگی مستلزم همکاری آحاد افراد جامعه خواهد بود و این مهم در سایه آموزش و ارتقاء سطح آگاهی در جامعه میسر خواهد شد، تأثیر همکاری نزدیک مجموعه هایی همچون بهزیستی و شهرداری بی تردید در آینده ای نه چندان دور به وضوح در سطح جامعه قابل لمس خواهد بود .

وی افزود : بخش عمده ای از فعالیتهای بهزیستی جزء وظایف شهرداری هست لذا شهرداری بندرعباس ضمن اعلام آمادگی همکاری بیشتر تخصصی و علمی با مجموعه بهزیستی ،سعی در رفع موانع ومشکلات و پایه گذاری محیطی آرامش بخش و قابل قبول برای همشهریان خصوصا جامعه هدف بهزیستی دارد.

در ادامه این دیدار هریک از مسئولین بهزیستی استان نیز در حوزه های کاری خود به ارائه نقطه نظرات تخصصی پرداخته و به طرح دیدگاهها و خواسته های خود از مجموعه شهرداری در زمینه مسائل تخصصی حوزه فعالیت خود پرداختند.
همچنین درخصوص مشکلات املاک بهزیستی مسائلی مطرح شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

کد خبر 40907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد