پیام تبریک مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی به مناسبت ولادت با سعادت امام هادی علی النقی (ع)

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی باصدور پیامی ولادت با سعادت امام هادی علی النقی (ع) را به همه شیعیان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، دکتر محمد شجاع طی پیامی میلاد با سعادت دهمین اخترتابناک آسمان امامت و ولایت را به تمامی شیعیان جهان به ویژه مردم خراسان شمالی تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

«بسم الله الرحمن الرحیم»


پانزدهم ذی الحجه سالروز طلوع ستاره‏ تابناک ولایت و مفسر بزرگ آیه ‏های قرآن است.امام بزرگواری که در دوران 33ساله امامت خویش برای نشراحکام اسلام و شناساندن مکتب و مذهب جعفری گامهای بلندی برداشت و مسئولیت خطیر و پرخطر تعلیم و تعلم و نگاهبانی فرهنگ اسلامی را در مدینه عهده دار بود.

حضرت امام علی بن محمد النقی الهادی دهمین پیشوای شیعیان جهان در نیمه ماه ذی الحجه سال ۲۱۲ هجری قمری در محلی به نام صریا در اطراف مدینه منوره به دنیا آمدند. ایشان در سراسر عمر پر بار خویش لحظه ای از تلاش برای آگاه کردن مردم و آشنا کردن آنها به حقایق مذهبی دست برنداشتند و تربیت شاگردان و اصحابی شایسته صیانت از جایگاه دین مبین اسلام یکی از مهم ترین آثار پر برکت دوران امامت حضرت امام هادی علیه ‏السلام است.

امام هادی (ع) نه تنها تعلیم و گسترش و نگهبانی از فرهنگ اسلامی را عهده دار بودند و ذره ای از آگاه ساختن مردم نسبت به حقایق مذهبی دریغ نکردند ، بلکه در مقابله پنهان و آشکار با خلیفه ستمگر متوکل عباسی در جهت احقاق حق مسلمانان اقدام نمودند .

اینجانب، میلاد باسرسعادت حضرت امام هادی (ع) را به همه شیعیان جهان و هموطنان عزیز  تبریک عرض نموده و آرزومندم همگان در دنیا بتوانند زندگی سراسر معنویت در سایه سار برکات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و در آخرت از شفاعتشان بهره مند گردند.

دکتر محمد شجاع

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی 

کد خبر 40905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد