در رسانه| ایجاد اشتغال برای ۲۲۰۰ مددجوی بهزیستی در استان همدان

همدان- معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه میزان تعهد اشتغال ایجاد شده بهزیستی همدان نیز برابر یک هزار و ۹۰۸ نفر بوده است، گفت: در این زمینه نیز برای ۲ هزار و ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

قلم | qalamna.ir :

حمیدالله فارسی در گفتگو با خبرنگار قلم از همدان مطرح کرد: میزان کل اعتبارات بهزیستی همدان در زمینه اشتغال زایی در سال گذشته برابر ۷۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است که از این میزان بالغ بر ۶۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن جذب شده است.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه این میزان جذب ۹۷ درصدی اعتبارات را در پی داشته است، ادامه داد: استان همدان در این راستا رتبه یک کشوری را کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه میزان تعهد اشتغال ایجاد شده بهزیستی همدان نیز برابر یک هزار و ۹۰۸ نفر بوده است، گفت: در این زمینه نیز برای ۲ هزار و ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

فارسی با بیان اینکه میزان اعتبارات سال جاری بهزیستی همدان نیز برابر یکصد میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است، عنوان کرد: از این میزان تاکنون ۴۷ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل تخصیص یافته است.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان در خصوص تسهیلات اعطایی به افراد معتاد ترک کرده نیز عنوان کرد: این تسهیلات با شرایط خاص به این افراد پرداخت می‌شود که در این خصوص، در سال گذشته به ۳۱۵ نفر اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۶ پرداخت شده است.

کد خبر 40893

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد