در رسانه| اجرای پویش “دهه ولایت ” در بهزیستی همدان

همدان- مدیرکل بهزیستی استان همدان از اجرای پویش "دهه ولایت" در بهزیستی همدان خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

مهدی دیناری در گفتگو با خبرنگار قلم از همدان، در خصوص اجرای پویش “دهه ولایت” ضمن فرا رسیدن دهه مهرورزی و اعیاد سعید قربان و غدیر مطرح کرد: اداره کل بهزیستی استان همدان و موسسات خیریه تحت نظر این سازمان آماده دریافت نذورات، هدایای نقدی و غیر نقدی و گوشت قربانی از شما خیرین محترم جهت ارائه به معلولین و مددجویان است.

وی در این راستا مطرح کرد: با توجه به ضرورت اتخاذ رویکرد تعاملی با خیرین و استفاده از تمام ظرفیتی سازمان در جذب شرکای اجتماعی بر اساس روال همه ساله جلب و جذب مشارکت های مردمی و نذورات قربانی جهت تامین سبد معیشتی به نفع جامعه هدف، بهره مندی جامعه هدف از نذورات مردمی در عید قربان و تسهیل اهدای این نذورات به نیازمندان واقعی سازمان بهزیستی این روند را در پیش گرفته و طرح پویش “دهه ولایت” در این بازه زمانی اجرایی خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان همدان با تقدیر از مشارکت خیرین استانی تشریح کرد: خیرین می توانند از طریق شماره حساب هدایا خاص مشارکت استان نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۹۲۷۸۳۹۳، شماره حساب ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱، شماره شبا IR۲۱۰۱۰۰۰۰۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ نذورات را پرداخت کنند.

دیناری در بخش پایانی این گفتگو خاطرنشان کرد: کلیه ادارات بهزیستی شهرستانها و مراکز تابعه پذیرای جمع آوری این کمک های مردمی و اجرای پویش مذکور هستند.

کد خبر 40892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد